Sådan klarer vi os

Viby Skole er kendetegnet ved en høj grad af forældretilfredshed og et godt læringsmiljø for eleverne.

Trivsel, læring og professionelle voksne

I både elevtrivselsmålingen 2023 og forældretilfredshed oplever vi en stor opbakning til skolen.

Eksempelvis:

• 84,9 % trives godt eller meget godt på skolen
    • I forældretilfredshedsundersøgelsen ligger forældretilfredsheden på 4,1 for undervisningen og 4,2 for SFO

Du kan læse mere omkring vores faglige og trivselsmæssige resultater i skolens trivselsrapport, kvalitetsrapport og lokale skoleudviklingsplan

Rapporter og udviklingsplan

Vores sundhedsrapport

Vi har valgt at supplere den nationale trivselsmåling med en sundhedsmåling. Undersøgelsen har fokus på børnenes bevægelse, madvaner og søvn. For de ældste klasser er der også spørgsmål om seksualundervisning, alkohol, rygning og brug af euforiserende stoffer. Desuden spørger vi til børnenes mentale sundhed, herunder livsstilfredshed og samvær med andre.

Læs mere i skolens sundhedsrapport

Sidst opdateret: 2. april 2024